Thursday, November 12, 2009

TudUnG..???













cantik kn sumer tudung ni..

aku promote korang untuk beli
pic ini untuk tujuan hiasan semata-mata..
hahhahaha....ni la keja orang pmpuan...
asyik shopping jer kan...
hahahahhahha....
td ptg aku da geng bus sekolah
eh..!!! opsssssssssss...!!!
geng bus kesat g shopping..
tmpat nya di p@**??#...
tmpat trpksa di rahsia kn
ats sbb trtentu yg x dapat

dielakkan untuk pengetahuan ramai..
korang tau x aku bli tudung ni..
murah sangat..yg aku harga
sehelai tudung bawal no 1

ialah rm 25.00....
mmg sgt2 murah bg aku...
klu korang bli 4 helai korang
akan dapat spesial price..
hahahah..
k la nanti aku publish lg selain
tudung untuk korang cuci mata..


*gambar diatas adalah hiasan semata-mata..tidak ada kena mengena yg hidup ataupun yg tidak hidup..hehhehe









No comments:

Post a Comment